GÖTELABORG

Jag flängde runt mellan två studentfiranden och avslutade kvällen i fredags hos Ana och sedan utgång med alla studenter.
Någon gång i fredags svarade jag snabbt ja till att åka till Göteborg dagen efter, vilket jag ångrade när jag vaknade upp på lördagsmorgonen mycket tröttare än vanligt. Jag, Emelia och Emma åkte och laddade om batterierna på uteserveringar under eftermiddagen och bokade hotell på avenyn. Trots hur trötta som helst orkade vi med en kväll ute i Göteborg och i söndags låg vi med vätskeersättning i gräset utanför Stora Teatern och bara njöt av solen.
 
 
 
Bilder från Emmas studentmottagning jag snabbt fick tagit. Världens mysigaste som vanligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh, krya på dig! :)

2014-06-17 @ 14:56:28
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0