HATA DRESSAT

Hemma igen ifrån Stockholm som varit så mysigt tillsammans med mamma. Jobb i två dagar innan jag drar iväg igen och denna gången till London för att hälsa på Ana, ska bli så härligt!

Eftersom London väntar blev det inte mycket till shopping i helgen. Fick inhandlat lite basplagg som behövde kompletteras i garderoben och denna skjorta som jag tänkte ha med mig till London. Ana har förvarnat att man måste vara finklädd när man går ut, vilket inte passar mig särskilt bra som är mer uppklädd till vardags än när jag går ut. Kavaj är det värsta som finns att festa i.

Denna skjortan tänkte jag i alla fall jag kunde ha någon kväll till mina kostymbyxor med lite häng från InWear eller också under en svart kavaj för att göra det lite roligare än med bara en vanlig vit skjorta under. Om jag inte kommer in på klubbarna får jag väl hänga med alla hipsters på deras ställen.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0