MORGONSTUND

Underbart med sovmorgon och en morgon utan något alls planerat. Nu när jag skickat in min inredningsupggift finns det helt plötsligt inget som jag måste göra, utan får lediga dagar utan krav. Solen har lyckats tränga sig fram igenom molnen här hemma och jag funderar på att skippa måndagspasset på gymmet och ta en lång powerwalk istället. Man är verkligen så beroende av solljus just nu.  


Det är verkligen vårkänslor när tulpaner finns på borden hemma igen. Har lovat mig själv att när jag flyttar hemifrån ska jag byta ut lördagsgodiset emot färska blommor från något mysigt torg. Så himla värt det och papegojtulpaner är verkligen så fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0