TRIP

Hej mitt upp i packningskaoset! Jag är mitt uppe i packningen för en helg i Göteborg. Jag och tre vänner bestämde oss för en liten mini-weekend när jag för en gång skull har en ledig helg. Vi åker ner imorgon och går på stan, lunchar (förhoppningsvis i solglasögon i solen) med ett glas vin, går ut på kvällen och övernattar på hotell. Blir mys!


Hörlurar från Happy plugs, dusch-gott från Dolce, ekologiskt vax från Kevin Murphy, plånka från Marc, myggiga solisar från Asos, necessär från DKNY och favoritparfymen Black från Ferrari får hänga med mig.
 

Kommentarer
Postat av: gabriella

hej:) hittade din blogg när jag googlde på inredningsakademin. Hur tycker du att den utbildningen är?:)

Svar: Tycker absolut den är bra! Bra upplägg med innehåll och väldigt lärorik. Mycket teoretiskt men det är det som behövs för att man ska känna sig säkrare när man är klar med utbildningen och man har diplomen och certifikatet :)
LINUS HERMANSSON

2014-05-12 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0