WANG BANG

HMs samarbete med designern Alexander Wang finns uppe klockan tio på webben och i utvalda butiker denna snöiga novemberdag. Det är lite utav en tradition att försöka få med sig något av plaggen med sig hem vid varje samarbete HM gör. Ska in till stan senare och försöka få med mig något denna gången också!
Äger en Alexander Wang skjorta sedan tidigare som jag faktiskt aldrig använt, men denna kollektionen blev ju en liten påminnelse. Plaggen är väldigt sportiga, vilket jag faktiskt tycker om även om jag själv inte är särskilt sportig. Har plockat ihop mina favoriter nedanför. Tror att det kanske blir antingen den svarta eller grå sweatshirten för min del, och skorna är ju faktiskt bra snygga.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0