LAZY DAYS

Min lediga söndag blev allt annat än så produktiv jag hade velat, som det alltid brukar sluta med. Tänkte mig att starta morgonen med en springtur och städa lägenheten osv, fast nej. Låg paralyserad i sängen tills klockan två ungefär. Borde egentligen kännas ganska så okej när himlen var mono tomt grå hela dagen, men så brukar dom flesta av mina lediga dagar sorgligt nog sluta haha. Förhoppningsvis får jag lite energi tillbaka snart igen! Känner mig som en degklump i både kropp och huvud.
 
Under kvällen kom jag igång lite efter en dusch och fixade till det lite i lägenheten, även om det inte var på samma nivå som att typ skura alla köksskåp. Fick lite bibliotekskänsla i köket med ny gardin från HM  i öppningen in till mitt gamla skafferi som legat i förpackning och stirrat på mig i en evighet. Kändes fantastiskt skönt att slippa se allt man slänger in i en sånt extra utrymme, även om det är sjukt skönt att ha tillgång till det.
  

 
Älskar min utsikt från mitt köksfönster. Så idylliskt verkligen! Väljer utsikt över hustak framför havsutsikt alla dagar i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0