SEMESTER

Hade som väntat en fin helg tillsammans med tjejerna förra helgen. Stockholm bjöd på underbart väder och vi njöt till fullo. Långa frukostar, vin i solen på Berns, unnade mig lite höstplagg (ska börja visa lite nyinhandlat här igen), utgång fredag och lördag och promenad på söder. Perfekt helg utan egentligen några måsten. 
 
På söndagen när tjejerna tog tåget hem honkade jag och är nu på plats i Lysekil för en veckas ledighet. Börjar jobbet på måndag så jag passar på att äta från en färdigdukat bord, träffar släkt och vänner och bara är. Tar verkligen dagarna som dom kommer och det känns rätt skönt att jag inte har en massa inplanerat. Har jobbat hela sommaren och sedan hoppat på hela svängen med Fashion Week, så det har verkligen gått i ett. Sovmorgonar är min bästa vän för tillfället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0