PLEXIGLAS

När det kommer till plexiglas som materialinslag i accessoarer är det något som jag aldrig verkar tröttna på. Det blir plötsligt mycket enklare att bära lite större smycken, just eftersom ytan är transparent. Upplevs liksom inte lika så blaffigt (med risk att låta jätte bonnig). 
Dagen innan Fashion Week panik-shoppade jag detta halsbandet inne på Weekday. Hade beslutångest vad jag skulle ha på mig eftersom vi skulle vara svart/vita, samtidigt som man vill ha någon utstickande detalj. Man jobbar ju trots allt på största eventet inom mode i Sverige.
Har varit perfekt att slänga på sig när man känner sig tråkigt klädd i helsvart och liknande. Dessutom en succé ute på klubben där alla trott jag haft förstoringsglas i en kedja runt halsen. 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin blogg

2015-04-09 @ 12:40:25
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0