FW SS 16

På måndag drar Fashion Week ss16 igång i Stockholm! För två säsonger sedan, när jag dagarna innan flyttat upp till Stockholm, var första året jag var med. Jag jobbade veckan innan hos eventföretaget MEC med förberedelserna inför veckan och var sedan med och hade ansvar för alla värdinnor på Båthallen.
I februari i år blev jag tillfrågad att vara med igen och höll då till i Stora Salongen på Berns. Det var så kul att få hänga i Berns fantastiska lokaler och även om jag tog hand om värdinnorna igen, var det väldigt annorlunda från året tidigare.
 
Tanken var från början att jag inte skulle vara med i år på grund utav att MEC inte längre är ansvariga över veckan. Är mycket lättare när dom sett vad man går för i två säsonger och man blir tillfrågad. Jag ramlade dock över informationen att BON är dom nya ansvariga i år och på jobbet var jag ledig precis dagarna under Fashion Week. Kändes lite som det var menat! 
 
Imorgon drar vi igång med uppriggning av allt och så kör vi visningar måndag till onsdag. Förra året var jag så stressad över nya lokaler och allt annat att jag helt tappade intresset att fota visningarna. Tänkte bara på allt som skulle göras så fort visningen var klar haha. I år ska jag försöka bli klart bättre!
 
 
 
Bilder från Fashion Week aw15
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0