NYTT ÅR

Tretton dagar efter nyår och det nya året har gått i ett. Hade bästa nyårsafton jag kan minnas med trerätters hos mig, fest hos Lucaz i vitt och UV-ljus fram tills efter tolvslaget och sedan utgång. Efter nyårsdagen fri från jobb och fylld av återhämtning, vart det helg igen och utgång både fredag och lördag. Detta resulterade i att jag dom kommande tre lediga dagarna, som var tänkt skulle innehålla reashopping och storröjande i lägenhet, spenderade istället med halsont och hämtmat i sängen.
Ny vecka iallafall och jag känner att jag är påväg tillbaka! Fick ta igen förlorad tid hemma igår med sex maskiner tvätt, städat bort allt julpynt och lagat matlådor inför veckan. Det är skönt när man känner att man måste ta sig tid för att fixa hemma, till skillnad från i början när jag inte gjorde annat än satt i min städade lägenhet och inte hade några happenings inplanerade.
 
 
 
Vita blommor är min craving här i livet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0