HEMMAFIRANDE

Hej från tåget från Stockholm! Till min förvåning hade jobbet stängt några dagar under midsommar så jag passar på och åker hem till västkusten en sväng. Nästan ingen verkar stanna kvar i Stockholm över midsommar ändå utan åker ut till lantställen och liknande, inte ens klubbarna har öppet vilket är helt sjukt.
Mina dagar är som vanligt fullspäckade när jag är hemma och inte minst denna gången. Känns som det är något möte inplanerat varje timme haha! Tenderar att bli så vid högtider vanligtvis också, men mer blir det ju när man träffar släkt och vänner så sällan. 
Midsommar och midsommardagen är faktiskt fortfarande lite oklara vad som händer, men jag tar det som det kommer. Ska ge mig på att knyta krans har jag ställt in mig på iallafall!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0