MAMSEN

Idag äntrar mamma Stockholm och jag tar långhelg! Även om det inte var länge sedan vi träffades när jag var hemma på besök, har hon inte varit här sedan i november. Ska bli bra mysigt asså.
Det har varit strålande solsken och fantastiskt vårväder hela veckan, så tänkte passa på att pimpla balkongen tillsammans. Dock visar prognosen SNÖ (?!) imorgon, så vi får se hur det blir med det. Jag ska hjälpa henne få en ny vårgarderob och jag ska nog unna mig lite shopping jag med. Var inne på Zara med Jonas i helgen och ville ha typ allt.   
 
 
 
Vi har så himla många fina plåtskyltar på jobbet med olika sorters motiv! Det slutade med att jag köpte denna för att ha på balkongen senare. Sålänge får den pryda köksbänken, över-matchat med citroner och apelsiner i trådkorgar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0