SVENNIS

Även om jag är ledig ifrån jobbet imorgon så hoppar jag en väldigt lockande utekväll och stannar hemma. Imorgon drar vi igång med plåtningen redan vid klockan 9 och det är lika bra att vara utvilad och så redo man kan vara. Är jag inte för död kanske vi går ut en liten sväng efter vi är klara. 
Så ikväll blir det teven, tvättvikning och servettstrykning. Hej Svensson!
 
 
Bilder från förra plåtningen.
 
 
Styling: Jag
Klänning: Vintage Wedding by Sweden
Hår: Hönö Hair and Care
Makeup: Jessica Fahleson
Foto: Isabelle Hesselberg
Florist: Linnea Bergqvist
Stylist: Angelica Johansson




Kommentarer
Postat av: Thea

Gu va snyggt!

2015-03-27 @ 20:47:00
URL: http://theasspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0