BUBBEL-BRUNCH

Idag drar Summerburst i Göteborg igång och det hade varit så himla kul att vara där i år igen. Gänget från Stockholm åkte ner redan igår och tjejerna hemifrån är också på plats, kunde liksom inte bli så mycket bättre.
Jag lyckades tyvärr inte få biljett och inte heller ledigt från jobbet, så det gick inte att göra så mycket.
 
Som tur är tog mamma tåget hit upp igår och hänger med mig i helgen även om jag jobbar. Hade varit så tråkigt med bara jobbhelg när man vet att alla andra dragit från stan. När mamma kom upp igår hade jag fixat bubbel-brunch. Senare drog vi på stan, kirrade outfit till ett bröllop hon ska på i sommar och avslutade kvällen med grill på balkongen. Mamma löste min fobi över att det ska börja brinna med kolgrill på balkongen och köpte en elgrill till mig. Hade inte klarat en sommar utan grillat!
 
Nu har jag skickat iväg henne på spabehandling hon fick i morsdagpresent och jag jobbar på. När jag slutar blir det rosé på balkongen direttamente!  
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0