MAJOR LAZER

I lördags var det dags att få se Major Lazer på Anexet. Vi bokade biljetter till dom redan innan sommaren och det har känts så långt bort, men månaderna flyger ju alltid förbi.
Jag, Jonas och Linnea med vän samlades hos mig innan och drack drinkar och åt ostbricka. Älskar att få ha folk hemma nu på hösten! Förbereda dagen innan med servetter, köpa snittblommor och tända ljus är det bästa jag vet. Jag är så himla lillgammal haha...
Själva konserten var helt sjukt bra, men upplägget med kö till garderoben och baren var helt sjuk. Toaletten ska vi inte prata på med tanke på att tjejerna ockuperade till och med pissoarerna. Man bara snälla, det är inte summerburst vi är på. Vi dansade på under hela konserten iallafall och gick vidare ut efteråt. Jag har blivit tråkigaste människan och checkar alltid ut tidigast på kvällarna, men det var rätt skönt på söndagen. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0