NRJ

Gårkvällen spenderades på Café Opera tillsammans med Calvin. Tillsammans med Sony Music bjöd NRJ in till event med liveartister så som Danny Saucedo, John De Sohn och Paul Rey. Hade aldrig hört talas om Paul Rey innan men så duktig live!
Vi drog hem ganska tidigt pga att jag är världens redigaste människa och hade tvättid klockan sju imorse. Men var trevligt att klä upp sig lite och att det händer lite kul såhär på hösten! Imorgon kommer Emelia och Josefine upp och stannar hos mig över helgen. Jag är så taggad att äntligen ha vänner på besök! Jag har kirrat bordsbokningar inför middagar på kvällen och på lördag lär nog modelejonen vilja shoppa. Så kul!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0