HEJ HELG

Helgen är här och även jag får lov att ta helg efter idag. Det har varit tio dagar med jobb i rad för mig pga att mina chefer blivit solkyssta på Mykonos en vecka. Har kämpat på trots att jag varit krasslig en hel del i veckan.
Ikväll ska jag försöka piggna till liv och ta mig ut! Planen är trerätters för att säga hej då till Jonas syster som trar till Austrailen i minst ett halvår. Efter det är första kvällen på väldigt länge som jag och Jonas är lediga dagen efter båda två, så det måste vi ju bara ta vara på.  
 
Bjuder på en dagens från förra veckan. Kände mig lite back-to-work-classy-monday efter Parisresan.

 
skjorta från Zara . Tissot klocka . jeans från River Island . skor från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0