PARIS

En vecka sedan jobbresan till Paris. Så kul att jag får följa med på inköpsresorna!
I februari var vi i Frankfurt och nu var det dags för Paris. Mässorna är både två bra, men Paris är ju en bra mycket roligare stad att vara i. Planen var att vi skulle vara fredag till söndag på mässan från morgon till kväll, men på lördagen valde vi att ha en inspirationsdag på stan istället. Eftersom det var första gången för mig i Paris var det kul att få se staden lite mer än vad det hade blivit om vi bara gått ut och ätit på kvällen. Vi gjorde bra inköp till butiken och jag är superladdad inför hösten!  




Taket ovanför sängen på hotellet



Besökte Triumfbågen på lördagen



Älskar att dom behållt dom gamla tunnelbaneskyltarna



Längs Seine fanns flera boklådor där alla hade var sin box att sälja böcker i. Jag vara ute efter äldre ELLE-tidningar för att kompletera dom jag köpte i Rom. Fick tag i tre stycken! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0