VÅRSHOPPING I SNÖ

Igår på min lediga dag trotsade jag snön. Jag och Jonas startade morgonen med frukost i stan och sedan strosade vi runt i lite butiker. Jag hade turen att få med honom till Telefonplan som sällskap till Rusta.
 
Jag har googlat runt efter balkongmattor i plast hur länge som helst, och det var bara en på Rusta som var ultimat. Antingen är dom hur dyra som helst eller enfärgade och tråkiga. Det kommer säkert komma in fina hos flera olika butik, men jag är ju ute i lite för god tid.
Tanken var från början att lägga trall, men jag kände att det var antingens för ambitiöst för en lägenhet i andra hand. Förra året körde jag på vaxduk, men kylan från betonggolvet trängde sig genom allt för mycket. Denna kommer bli perfekt!
 
Jag går helt banansa på balkongen och blandar färger och mönster hej vilt. Marakech-känsla är det enda rätta! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0