NYTT

Nyaste som hänt hemma:
 
 
1. Buddhahuvudet och marockanska kakelplattorna har flyttat in till vardagsrummet. Buddhahuvudet satte tonen i rummet och jag har nu bytt ut mina tidigare vita gardiner till grå och ljus i samma gråa toner. Enhetligt och lite tråkigt, men så ombonat och mysigt. Funderar på att gå all in och köpa nytt överkast i grått när jag ändå är igång.
 
 
2. Intill plåtlådan med murgröna och silverek har nu ett gammalt loppisfynd i form av trådkorg fått ta plats. Så länge det är mycket volym av en sak är jag nöjd, så som min korg med lök eller glaskupa med korkar. Bra på balkongen tyckte jag höstäpplen var.
 
 
3. Blandat med Carolina Gynnings kuddfodral har jag nu petrolfärgade sammetskuddar. Fullkomligt älskar petrol! Särskilt på hösten.

Kommentarer
Postat av: Tove Castor

Sammetskuddar är det bästa!!
Så kul att hitta din blogg, didn´t know.

kram kram

2016-10-15 @ 15:18:59
URL: http://visualisterna.se/tovecastor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0